Gra językowa „Przyjemne z pożytecznym” od lat 5-ciu do 105-ciu

Partnerzy

Koszyk

 x 
Twój koszyk jest pusty

Aktualności

Drukuj

Geneza powstania gry

Koncepcja stworzenia gry planszowej


Zrodziła się u pana Edmunda Sypko jeszcze w trakcie edukacji szkolnej, którą podbierał w Stanach Zjednoczonych 1964-1978

W trakcie zajęć z języka angielskiego nauczyciele wykorzystywali popularną grę „Scrabble”. Będąc dyslektykiem zauważył, że układanie wyrazów na planszy według zmienionych reguł od „Scrabble” może stanowić dobre ćwiczenie doskonalące sprawność pisania i czytania.

ROK 1995

Pierwsza wersja gry „Crosspell” na zasadzie ‘play & learn’ powstała latem dla języka Angielskiego.

 

ROK 2003

W roku 2003 licencja gry została udzielona wydawnictwu „Prodoks”.
Jednocześnie nastąpiła zmiana nazwy z „Crosspell” na „Eurolingua” i poszerzenie gry o litery alfabetów: włoskiego, hiszpańskiego i francuskiego. Ich wydaniu towarzyszył projekt tzw. „Dwujęzyczna Srebrna Seria z CD” opracowany przez Edmunda Sypko  wydawnictwa „Prodoks”. Wszystkie te działania zostały zwieńczone prezentacją gry „Eurolingua” i dwujęzycznej serii na konferencji IATEFL we Wrocławiu, wrzesień 2003r.

 ROK 2006

ROK 2009

Na obozie OHP trójstronnej wymiany młodzieżowej z Niemiec, Ukrainy i Polski opracowałem metodę integracyjną.
Edmund Sypko - twórca techniki zajęć z grupami wielonarodowościowymi  "Eurolingua"

 

ROK 2010

Premiera wielkoformatowej wersy gry 2x2.5 metra





 Rok 2014

W 2014  reaktywacja gry. Firma Master Bit zakupiła prawa do licencji na produkcję i dystrybucję gry.

Nowy wygląd okładki, solidniejsze literki i plansza.

 

TOP